fredag 18 maj 2012

Fler foton

Jag tittade igenom kameraminnet och hittade några bilder som jag vill dela med mig av. 

Det första är på den vackra kastanjeallén till mormor Greps hus.

Kastanjeallé
 Jag hoppas att min fådda pion kommer att blomma i år. Om den gör det är det första gången på två år. Håller tummarna att allt är som det ska trots att myror springer runt på knopparna.



Snart, snart, snart slår nog mina Allium ut.



Min Princess Diana ser verkligen ut som om den har gett upp. Den ser nästan ut som en liten figur som hänger upp och ner med armarna längs sidorna. Hoppas att den repar sig med lite vatten och mycket kärlek.



Äppleträdet står i full blom! Jag gillar verkligen de rosa-vita blommorna.

Cox Orange


2 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder. Krukorna blev ju jättefina, hoppas dom håller färgen.
    Mormor Grep

    SvaraRadera
  2. Ja, om krukfärgen håller får vi se till nästa säsong. Jag tror att det tuffaste blir frosten till vintern.

    Kul att du tittade in i min trädgård :)

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en kommentar! Om du inte har en egen blogg, kan du kommentera som anonym.