onsdag 18 juli 2012

1000 besökare!


Det var inte länge sedan jag kastade mig in i blogvärlden och redan har över 1000 besökare hittat hit. Underbart roligt! 
Jag firar det med en kavalkad av gubben i klematisen :)


Den 1:e Juli upptäckte fröken Grep att vi hade en glad liten filur bland våra klematisknoppar.



När jag följde upp hur han mådde den 10:e såg han lite generad ut och inte fullt så glad. 



Redan ett par dagar senare (14/7), tycker jag att han har piggnat till något. Visserligen ännu rödare i ansiktet, men lite nöjd ändå med sin prins-krona på huvudet.



Idag tycker jag att han ser lite hålögd ut. Kanske får vår prins för lite sömn, kanske är  han och rumlar runt på sena grillkvällar.



Tack alla som har besökt min trädgård här på bloggen! Skriv gärna en rad så jag vet vilka ni är - så himla nyfiken!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar liten filur.
    Visst är det kul med bloggandet. Både att blogga själv och att hitta så många likasinnade.
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  2. En sådan rackare, vara ute och rumla på det där sättet!! Men rätt fräsch ändå! ;-)

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en kommentar! Om du inte har en egen blogg, kan du kommentera som anonym.